Menu

  1. Organizacja
  2. Organy przedszkola
    1. Organy przedszkola
    2. Dyrektor
    3. Rada pedagogiczna
    4. Rada rodziców
  3. Pracownicy
    1. Nauczyciele
    2. Logopeda
    3. Psycholog
    4. Pracownicy administracji i pracownicy obsługi
  4. Zamówienia publiczne i przetargi
  5. Status prawny
    1. Akt założycielski
  6. Informacje o przedszkolu
    1. Mapa dojazdu
    2. Przedmiot działalności i kompetencje
    3. Kontakt
    4. Oświadczenia
  7. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
    1. Listownie
    2. Telefonicznie
    3. Mailowo
    4. Osobiście
  8. Rejestry, ewidencje, archiwa
    1. Księga ewidencji dzieci
    2. Dziennik korespondencji
    3. Rejestr skarg i wniosków
  9. Majątek przedszkola
    1. Księgozbiór
    2. Wyposażenie
    3. Maszyny, urządzenia i przyrządy
    4. Księgowość
  10. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
  11. Finanse przedszkola
    1. Informacje
      1. Informacje
      2. Sprawozdanie finansowe Przedszkola nr 167 za rok 2018
    2. Plan finansowy
      1. Plan finansowy
  12. Deklaracja dostępności

przedszkolu zatrudnieni są pracownicy administracyjni i obsługowi. Strukturę potrzeb limituje projekt organizacji przedszkola. Liczbę pracowników  zatwierdza organ prowadzący.

Stosunek pracy pracowników administracji i obsługi regulują odrębne przepisy.

Wszyscy pracownicy zatrudnieni w Przedszkolu Nr 167 zobowiązani są do stwarzania dzieciom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas pobytu w budynku i w ogrodzie oraz miłej, serdecznej atmosfery.

  Zakres obowiązków pracowników administracji i obsługi znajduje się w teczkach akt osobowych. Obejmuje on w szczególności:  

  1)       do zadań kierownika gospodarczego   należy sprawowanie bezpośredniej kontroli nad:

a)        dyscypliną pracy pracowników obsługi,
b)        stanem sanitarnym, bhp i ppoż. przedszkola i ogrodu,
c)        przestrzeganiem przez pracowników obsługi regulaminu pracy,
d)        prowadzenie gospodarki materiałowej i żywieniowej przedszkola,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora wynikających z organizacji pracy,
2)       do zadań pomocy nauczyciela należy:
a)        pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci,
b)        pomoc w czasie prowadzenia zajęć przez nauczycielkę,
c)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń,
d)        przestrzeganie zasad bhp, ppoż. oraz regulaminu pracy,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola oraz kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
3)       do zadań kucharki należy:
a)        punktualne sporządzanie posiłków,
b)        pobieranie produktów z magazynu żywnościowego i kwitowanie ich odbioru w raportach żywieniowych,
c)        dbanie o racjonalne zużycie produktów,
d)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń kuchennych,
e)        dbanie o powierzony sprzęt kuchenny,
f)         przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
g)        współudział w sporządzaniu jadłospisów i kontrolowanie wartości kalorycznych, przygotowywanych posiłków,
h)        wykonywanie dodatkowych czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
4)       do zadań pomocy kucharki należy:
a)        pomoc kucharce w przygotowywaniu posiłków,
b)        utrzymywanie w czystości pomieszczeń kuchennych, sprzętu, naczyń,
c)        dbanie o powierzony sprzęt kuchenny,
d)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
5)       do zadań woźnej należy:
a)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń,
b)        współdziałanie z nauczycielem,
c)        obsługa przy posiłkach,
d)        pomoc przy karmieniu dzieci,
e)        pomoc przy wykonywaniu czynności samoobsługowych przez dzieci,
f)         dbanie o powierzony sprzęt,
g)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
h)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikające z organizacji pracy,

6)       do zadań dozorcy należy:

a)        utrzymywanie czystości na terenie ogrodu i przynależącym do przedszkola,
b)        codzienna kontrola wszystkich pomieszczeń przedszkola i terenu ogrodu pod względem bezpieczeństwa,
c)        wykonywanie drobnych napraw sprzętu i zabawek w zależności od potrzeb,
d)        dokonywanie zakupów,
e)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
f)         wykonywanie dodatkowych czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i   kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy.

 

Pokaż informacje o artykule
Loading ....
Przedszkole nr 167 w Warszawie
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola nr 167 w Warszawie
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
ul. Strzelecka 16
03-433 Warszawa
tel: (22) 619 11 09
e-mail: p167@eduwarszawa.pl

przedszkolu zatrudnieni są pracownicy administracyjni i obsługowi. Strukturę potrzeb limituje projekt organizacji przedszkola. Liczbę pracowników  zatwierdza organ prowadzący.

Stosunek pracy pracowników administracji i obsługi regulują odrębne przepisy.

Wszyscy pracownicy zatrudnieni w Przedszkolu Nr 167 zobowiązani są do stwarzania dzieciom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas pobytu w budynku i w ogrodzie oraz miłej, serdecznej atmosfery.

  Zakres obowiązków pracowników administracji i obsługi znajduje się w teczkach akt osobowych. Obejmuje on w szczególności:  

  1)       do zadań kierownika gospodarczego   należy sprawowanie bezpośredniej kontroli nad:

a)        dyscypliną pracy pracowników obsługi,
b)        stanem sanitarnym, bhp i ppoż. przedszkola i ogrodu,
c)        przestrzeganiem przez pracowników obsługi regulaminu pracy,
d)        prowadzenie gospodarki materiałowej i żywieniowej przedszkola,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora wynikających z organizacji pracy,
2)       do zadań pomocy nauczyciela należy:
a)        pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci,
b)        pomoc w czasie prowadzenia zajęć przez nauczycielkę,
c)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń,
d)        przestrzeganie zasad bhp, ppoż. oraz regulaminu pracy,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola oraz kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
3)       do zadań kucharki należy:
a)        punktualne sporządzanie posiłków,
b)        pobieranie produktów z magazynu żywnościowego i kwitowanie ich odbioru w raportach żywieniowych,
c)        dbanie o racjonalne zużycie produktów,
d)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń kuchennych,
e)        dbanie o powierzony sprzęt kuchenny,
f)         przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
g)        współudział w sporządzaniu jadłospisów i kontrolowanie wartości kalorycznych, przygotowywanych posiłków,
h)        wykonywanie dodatkowych czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
4)       do zadań pomocy kucharki należy:
a)        pomoc kucharce w przygotowywaniu posiłków,
b)        utrzymywanie w czystości pomieszczeń kuchennych, sprzętu, naczyń,
c)        dbanie o powierzony sprzęt kuchenny,
d)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
e)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy,
5)       do zadań woźnej należy:
a)        utrzymywanie w czystości przydzielonych pomieszczeń,
b)        współdziałanie z nauczycielem,
c)        obsługa przy posiłkach,
d)        pomoc przy karmieniu dzieci,
e)        pomoc przy wykonywaniu czynności samoobsługowych przez dzieci,
f)         dbanie o powierzony sprzęt,
g)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
h)        wykonywanie czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i kierownika administracyjnego wynikające z organizacji pracy,

6)       do zadań dozorcy należy:

a)        utrzymywanie czystości na terenie ogrodu i przynależącym do przedszkola,
b)        codzienna kontrola wszystkich pomieszczeń przedszkola i terenu ogrodu pod względem bezpieczeństwa,
c)        wykonywanie drobnych napraw sprzętu i zabawek w zależności od potrzeb,
d)        dokonywanie zakupów,
e)        przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminu pracy,
f)         wykonywanie dodatkowych czynności poleconych przez dyrektora przedszkola i   kierownika administracyjnego wynikających z organizacji pracy.

 

Pokaż informacje o artykule
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij